Diferències

Ací es mostren les diferències entre la revisió seleccionada i la versió actual de la pàgina.

Enllaç a la visualització de la comparació

cocos2dhtml5 [2016/08/12 11:48] (actual)
Línia 1: Línia 1:
 +=== Novetats: ===
  
 +**Google Closure Compiler**
 +El "​mètode avançat"​ és ara totalment compatible, el que significa que el compilador pot:
 +
 +  * Empaquetatge seu codi en un sol arxiu (incloent el motor del joc i la seva lògica del joc)
 +  * Reducció de codi, l'​eliminació dels espais en blanc i comentaris per a reduir la mida del fitxer
 +  * Eliminar el codi no utilitzat, menor ús de memòria i mida del fitxer que es redueix encara més
 +  * Codi ofuscat, el codi es converteix en il·legible,​ amb símbols escurçats
 +
 +En general, la versió compilada s'​executa més ràpid, aproximadament un 10% -20%, depenent del codi. S'ha empaquetat un shell script per ajudar a compilar amb GCC. S'han actualitzat els casos_prova:​ [[http://​www.cocos2d-x.org/​cocos2d-html5/​index.html|TestCase]].
 +
 +**DOM Menú / ui**
 +Ara es pot fer servir els menús i els elements del menú en html amb l'API de DOM cc.Menu ! Només cal canviar "​ccMenu.js"​ i els arxius "​ccMenuItem.js"​ amb "​ccDomMenu.js"​ i "​ccDomMenuItem.js"​
 +Elements DOM tenen l'​avantatge de no haver de tornar a dibuixar, això és perfecte per a la interfície d'​usuari estàtica. A més, el text es pot extreure de forma nativa, que és molt més ràpid.
 +
 +Feu una ullada als casos de prova amb menú i veureu la diferència.
 +Cal tenir en compte és que les accions i animacions per als menús DOM encara no estan implementades. ​
 +
 +Afortunadament,​ això te un remei fàcil inserint un menú DOM a la capa, i a continuació,​ executar les accions i animacions en aquesta capa.
 +
 +**Documentació de l'​API**
 +Hi ha disponible la documentació de l'API, la versió en línia està disponible aquí: [[http://​www.cocos2d-x.org/​reference/​html5-js/​index.html|Documentació]].
 +
 +**Canvis en l'​API**
 +A causa de que el objectiu és utilitzar el mateix codi JS per funcionar tant en Cocos2d-HTML5 com en Cocos2d-iphone i Cocos2d x a través de JS-Binding, es necessita un conjunt d'API unificada.
 +Com a resultat, només hi han canvis menors a l'API, sobretot, tots els constructors d'​objectes on ara s'​utilitza la paraula clau "​create"​.
 +
 +Per exemple:
 +
 +var = cc.Sprite.spriteWithFile sprites (s_grossini_dance_atlas,​ cc.RectMake (x, i, 85, 121)); / / es canvia a ...
 +var Sprite = cc.Sprite.create (s_grossini_dance_atlas,​ cc.RectMake (x, i, 85, 121));
 +
 +[http://​cocos2d-x.googlecode.com/​files/​Cocos2d-html5-v0.5.0-alpha2.zip|Download]]
 +
 +La propera versió de Cocos2d-HTML5 portaria les característiques de la Cocos2d-X v2.0.
 +
 +[[http://​cocos2d-x.org/​news/​61|Noticia original...]]
  • Mostra pàgina