Novetats:

Google Closure Compiler El “mètode avançat” és ara totalment compatible, el que significa que el compilador pot:

  • Empaquetatge seu codi en un sol arxiu (incloent el motor del joc i la seva lògica del joc)
  • Reducció de codi, l'eliminació dels espais en blanc i comentaris per a reduir la mida del fitxer
  • Eliminar el codi no utilitzat, menor ús de memòria i mida del fitxer que es redueix encara més
  • Codi ofuscat, el codi es converteix en il·legible, amb símbols escurçats

En general, la versió compilada s'executa més ràpid, aproximadament un 10% -20%, depenent del codi. S'ha empaquetat un shell script per ajudar a compilar amb GCC. S'han actualitzat els casos_prova: TestCase.

DOM Menú / ui Ara es pot fer servir els menús i els elements del menú en html amb l'API de DOM cc.Menu ! Només cal canviar “ccMenu.js” i els arxius “ccMenuItem.js” amb “ccDomMenu.js” i “ccDomMenuItem.js” Elements DOM tenen l'avantatge de no haver de tornar a dibuixar, això és perfecte per a la interfície d'usuari estàtica. A més, el text es pot extreure de forma nativa, que és molt més ràpid.

Feu una ullada als casos de prova amb menú i veureu la diferència. Cal tenir en compte és que les accions i animacions per als menús DOM encara no estan implementades.

Afortunadament, això te un remei fàcil inserint un menú DOM a la capa, i a continuació, executar les accions i animacions en aquesta capa.

Documentació de l'API Hi ha disponible la documentació de l'API, la versió en línia està disponible aquí: Documentació.

Canvis en l'API A causa de que el objectiu és utilitzar el mateix codi JS per funcionar tant en Cocos2d-HTML5 com en Cocos2d-iphone i Cocos2d x a través de JS-Binding, es necessita un conjunt d'API unificada. Com a resultat, només hi han canvis menors a l'API, sobretot, tots els constructors d'objectes on ara s'utilitza la paraula clau “create”.

Per exemple:

var = cc.Sprite.spriteWithFile sprites (s_grossini_dance_atlas, cc.RectMake (x, i, 85, 121)); / / es canvia a … var Sprite = cc.Sprite.create (s_grossini_dance_atlas, cc.RectMake (x, i, 85, 121));

[http://cocos2d-x.googlecode.com/files/Cocos2d-html5-v0.5.0-alpha2.zip|Download]]

La propera versió de Cocos2d-HTML5 portaria les característiques de la Cocos2d-X v2.0.

Noticia original...

This website uses cookies for visitor traffic analysis. By using the website, you agree with storing the cookies on your computer.More information
  • Mostra codi font